Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Fort Myers - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Fort Myers

28 Juni 2018 | Verenigde Staten, Fort Myers

Zo vandaag weer lekker vroeg op onze bestemming. We zitten lekker op de camping, met de beentjes omhoog. Het is hier elke dag bloedheet en eind van de dag komen er onweersbuien in de lucht. Onderweg hier naar toe nog een giga hoosbui gehad. Maar het blijft superwarm. We gaan straks de omgeving nog even verkennen en verder doen we niet zoveel. We gaan morgen Fort Myers bezichtigen en als er tijd voor is gaan we naar Sanibal Island. Deze is onbewoond en heeft prachtige stranden en heel bijzondere schelpen.

• 29 Juni 2018 - 04:30

Krookies:

Heerlijk de warmte. Misschien te warm
    Het is nu ook hier lekker weer.

• 29 Juni 2018 - 16:36

Simone, Dennis, Luc En Mika:

Ik heb wel al door dat het geen straf is om die reis te maken. Ik zou die camper kopen en op Daytona Beach blijven wonen op het strand. Heerlijk leven