Daytona beach - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Daytona beach - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Daytona beach

28 Juni 2018 | Verenigde Staten, Daytona Beach

Goedemorgen, voor jullie goedemiddag. Even vandaag het berichtje van gister, waren er laat weer van een super mooie dag. Smorgens zijn we begonnen met een rondtoer door het circuit van Daytona. Dat was geweldig mooi, ondanks ik niet zo,n auto en motor freek. Daarna even wat gedronken en toen werd het toch echt tijd om naar het strand te gaan. Wauw dat was echt super. We konden de camper meenemen naar het strand . Dus huis op het strand, luifel uitklappen en je hoeft geen parasol te huren voor 40 dollar. Wat een geweldig mooie middag. Hierna zijn we wezen eten en daytona bij avond verkend. Ook dit is reuze gezellig. Daytona Beach is al met al een super gezellige stad.
Vandaag gaan we richting Ford Myers. Ook een heerlijke badplaats, dus we zijn weer benieuwd.

• 28 Juni 2018 - 19:45

Krookies:

Ik miste jullie verhaal al vanmorgen toen ik opstond.
    Heerlijk nog even genieten met de camper.
    Dat huisje op het strand is echt ideaal.