Fort Myers - Reisverslag uit Sanibel Island, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Fort Myers - Reisverslag uit Sanibel Island, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Fort Myers

30 Juni 2018 | Verenigde Staten, Sanibel Island

Na het ontbijt zijn we naar het eiland Sanibel gereden. Hier hebben we een trail gelopen van 2,9 mile. Hier waren bijzondere vogels en krokodillen te zien. Bij de uitkijkpost, hebben we een aantal mooie vogels gezien. Daarna verder met de trail naar het laatste uitzichtpunt. Hier hebben we nog rivierkrabben gezien. Op de terugweg hebben we de poep van d Bobcat gezien, de cat zijn we niet tegen gekomen. Dit is een panterachtige cat. daarna zijn we teruggekeerd naar het begin van de trail want het werd behoorlijk donker in de lucht. Maar de regen viel gelukkig niet bij ons deze keer. We zijn nog even naar het strand geweest, maar toen begon het echt te regenen en donderen. Daarna richting everglades gereden en hebben we op een camping net buiten het park gestaan.