New york en Florida - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu New york en Florida - Reisverslagen van - WaarBenJij.nu

New york en Florida

Vanmorgen zijn we op weggegaan naar Key West. Eerst even wat boodschappen doen, mijn kaartje van d camera is bijna vol, dus even een nieuwe kopen. De eigen helaas vergeten mee te nemen. Nou dat was een gezoek, verkopen ze niet n de keus zeggen ze. Naar heel veel gezoek, bij een office for tee, eindelijk eentje gevonden. We moesten maar even naar Miami rijden voor een kaartje, ja dat is 3 uur terug.
Nu ik weer foto,s kan maken rijden we verder naar de old town, van key west.
Als je daar binnenkomt valt je mond bijna open, zo mooi. Wat een mooie oude huizen in allerlei kleuren. De een gerestaureerd en de ander niet. Leuke winkeltjes en restaurantjes. Gezellige barretjes. We zijn de Duval street afgelopen naar het zuidelijkste punt van Amerika. Cuba ligt hier maar 90 Miles vandaan. Hier stond toch een lange file om met het baken op d foto te gaan. Gelukkig hoeven wij dat niet echt, dus konden zo mooi naar het eind doorlopen en bij een wissel van mensen, het baken zonder mensen op de foto te plaatsen. Je voelt je echt in een andere wereld, het is echt tropisch.we zijn eind van d middag naar de camping gegaan, met de bedoeling om s,avonds nog weer terug te komen voor de On,s ondergang. Maar de zon zat achter de wolken en we konden niet meer de moed verzamelen om nog een keertje op te breken. Jammer dan maar geen feestje. Dus nu zitten we heerlijk op de camping met de beentjes omhoog. Het is nog steeds super warm.