Shenandoah en Roanake - Reisverslag uit Fort Chiswell, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Shenandoah en Roanake - Reisverslag uit Fort Chiswell, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Shenandoah en Roanake

23 Juni 2018 | Verenigde Staten, Fort Chiswell

Goedemorgen voor jullie is het, als jullie dit lezen.
We hebben afgelopen nacht in het Shenandoah nationaal park geslapen. Dit is echt een natuurcamping zonder water en stroom, maar gelukkig hebben wij dat zelf aan boord. Van slapen is niet zoveel terecht gekomen, we hebben zulk noodweer gedag. Regen regen regen en nog eens regen. De hele nacht heeft het echt geplensd, zoals bij ons met een wolkbreuk tijdens een onweersbui. We kregen een alarm bericht op onze mobielen dat er sprake was van ernstig water overlast. Nou dat hebben we gezien. De lege slootjes werden kolkende rivieren en het water stroomde vanaf de bergen over de wegen heen.. maar gelukkig zijn we droog gebleven. Er stonden huizen in het water, de bloemen keken nog net boven het water uit. Toen we begonnen te rijden was het wel wat mistig maar dat kon er wel mee door. Halverwege het laatste stuk van het park werd het zo mistig, je had nog geen zicht van 30 meter. Zo ENG vond ik het. Zat met mijn neus bijna tegen het raam geplakt om maar te kijken waar de weg liep. Eindelijk werd het na dik een uur weer meer zicht. Het laatste stuk van het park met de watervallen en de mooie brug hebben we dan ook niet meer gezien.
Na dat we dit weer achter de rug hadden en foto,s hadden gemaakt van het woeste water zijn we richting Roanake gegaan. Onderweg even koffie gedronken en wat gegeten, hadden we wel verdiend. Roanake was niet zo heel bijzonder, we hebben wat mooie foto,s gemaakt van een grote ster. En even lekker gewandeld. Daarna zijn we vast richting Cherokee gaan. We zitten nu op de South route. Nog 1 dag en dan zijn we in de staat Florida. We hebben nu een camping , dichtbij de weg, dus morgen meteen de weg weer op.
Alweer een heel verhaal. Groetjes gerard en sienie

• 23 Juni 2018 - 02:39

Mariska:

Wat spannend zeg zo weinig zicht in een vreemde omgeving.
    Gelukkig zijn jullie droog gebleven.