Nationaal park Shenandoah, Virginia. - Reisverslag uit Shenandoah, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Nationaal park Shenandoah, Virginia. - Reisverslag uit Shenandoah, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Nationaal park Shenandoah, Virginia.

22 Juni 2018 | Verenigde Staten, Shenandoah

Dit is al weer dag 7. Vandaag zijn we tegen 8 uur vertrokken naar ons eerste nationaal park Shenandoah in Virginia. Het is zo totaal anders van wat we gewend zijn van de eerste dagen. Het is hier zo stil en hoort alleen maar vogels en verder niets. Het is zeer rustig. Heel anders dan de drukte en neon reclame van New York en Washington. Maar de natuur is hier super mooi. Hele mooie bloemen en heel veel verschillende bomen. We slapen vannacht op een camping hier in het park. We mogen niets buiten laten wat eetbaars is want er komen beren over het park. De herten liepen net gewoon bij de camper. Zo mooi. hopelijk zien we morgen nog de beren. Anders koop ik gewoon een kaart Morgen gaan we het laatste stukje van dit park doen en dan gaan we weer naar de volgende plaats. We hebben heerlijk genoten van de stilte en mooie natuur.

• 22 Juni 2018 - 03:53

Mariska:

O dat is vast ook heerlijk even de rust.

• 22 Juni 2018 - 13:13

Dennis Simone Luc Mika:

Wat leuk jullie belevenissen zo te lezen! En wat een verschil de drukte en de rust.
    Geniet!

Liefs!