Cherokee - Reisverslag uit Fort Chiswell, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Cherokee - Reisverslag uit Fort Chiswell, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Cherokee

24 Juni 2018 | Verenigde Staten, Fort Chiswell

Zo ook deze dag is al bijna weer op zijn eind. Het is nu 22.00 uur als ik dit type. Vandaag zijn we naar Cherokee geweest. Dit was heel mooi. Echt een heel gezellig dorpje. Het is een indianen dorpje. Dit zijn de indianen die ze vroegerniet hebben verdreven naar het westen. Er zijn heel veel winkeltjes waar je allerlei spullen kunt kopen. Van dromenvanger tot leren jas. We zijn eerst naar het museum geweest, wn hebben veel bekeken van hoe het vroeger was tot ze werden verdreven.
Daarna zijn we naar een indianen ,nagebouwde, reservaat geweest. Dit was echt super om te zien.

• 24 Juni 2018 - 18:25

Dennis, Simone, Luc En Mika:

Jullie beleven wel mooie en spannende dingen. Bij jullie thuis is ook alles goed. Mo en Pina vermaken zich goed.

Have fun on the road. Greetings from us