Ophalen camper dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Ophalen camper dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Ophalen camper dag 4

19 Juni 2018 | Verenigde Staten, New York

Zo we hebben de camper in ons beZit. We zijn vanmorgen met een taxi naar het treinstation gegaan. Toch nog in een yellow car gezeten. Daarna met de trein naar Middle Town. Roadbreer, onze camper verhuurder gebeld , dat we er waren, voor d transfer. Maar die was bij hun al naar het vliegveld, dus maar weer een taxi gebeld. Na veel uitleg en heel veel papieren doorlezen, zijn we uit eindelijk om half 2 vertrokken. Eerst maar even de meeste boodschappen gekocht en uit alle plastic tasjes halen in de camper. We hadden wel 15 tasjes, daar kijken ze hier echt niet naar. De gps ingesteld en uit eindelijk waren we tegen 7 uur op de eerste camping. Hier hadden we ook meteen onze eerste onweersbui van de vakantie. Net het bed opgemaakt voor de nacht. Het is niet bloedje heet. We hebben zelfs de airco aan en laten het ook maar even aan. Maakt wel klere herrie , maar anders kun je hier echt niet slapen, zo jullie zijn weer bij, zal morgen even de foto,s plaatsen

• 19 Juni 2018 - 08:56

Mariska:

Heerlijk zeg. Genieten doen jullie volop. Hopelijk heerlijk geslapen in de camper.
    Hier haat net gewone leven nog gewoon verder.

• 19 Juni 2018 - 19:06

Dennis, Simone, Luc, Mika:

Zo nu kan de roadtrip beginnen. Moest je de plastic tasjes zelf inpakken? De zakjes hebben 1 voordeel je hebt gelijk afvalzakjes!:-)

Met de katjes gaat alles goed.

Geniet van de reis en we volgen jullie op de voet.

Groeten van ons.

• 20 Juni 2018 - 12:59

Gerard:

Test

• 20 Juni 2018 - 14:19

Henk Bruns:

Nu kan jullie reis ook beginnen veel sucses.
    Wij zijn nu bij het Comomeer het is hier heerlijk warm 31 graden.
    Wij genieten nog steeds we zijn nu 6 weken onderweg en het bevalt prima.
    Jullie veel plezier en genieten.
    Groetjes Henk en Diny