3de en laatste dag New York. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu 3de en laatste dag New York. - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

3de en laatste dag New York.

18 Juni 2018 | Verenigde Staten, New York

Hallo
Vanmorgen hebben we eerst even broodjes gekocht voor ontbijt. Daarna zijn we naar de bus gelopen en uitgestapt bij de Brooklyn Bridge. We hebben hier overheen gewandeld, jeetje wat was het druk met fietsers en wandelaars. Hierna zijn we naar de afvaartplaats van onze boot gegaan en zijn naar het Vrijheidsbeeld geweest. Geweldig mooi. Hierna gelopen naar het Rockefeller center. Hier zijn we met de speciale lift naar de 67 ste verdieping gegaan. Hebben even heerlijk van het uitzicht genoten en hopelijk mooi foto,s gemaakt. Daarna nog richting Central Park gewandeld. Op de terugweg nog 1 keer van Broadway/ Time Square genoten. Dit is zo mooi en wat heel veel mensen.
Nu hebben we het lampje ook wel uit. Morgen gaan we de camper halen.

• 18 Juni 2018 - 04:21

Mariska Bas Elyne Dion:

Wauw ziet er gaaf uit zeg,
    Van de hele tijd lopen word je ook moe.
    Nu lekker slapen en morgen fris en fruitig weer op.

• 18 Juni 2018 - 10:30

Dennis Simone Luc Mika:

Wat hebben jullie al veel gezien!!!
    Erg leuk jullie zo te kunnen volgen, heerlijk genieten.
    En vanaf morgen on the road :)

Enjoy

Lieve groetjes van ons