Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Charleston - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Charleston

26 Juni 2018 | Verenigde Staten, Charleston

Vandaag zijn we naar Charleston geweest. We hebben 2 schitterende plantages bezocht. De eerste was een hele grote, met geweldige mooie tuinen erbij. De tweede, hier is de mini tv serie North en south met Patrick Swayze, was wat kleiner. Maar allebei hebben ze van die schitterende bomen. Super groot met erg lange takken. Hier groeit allemaal Spaanse mos in wat als pluimen naar beneden hangt. Daarna nog even naar de zee geweest. We zijn alvast maar naar Savannah gereden, zijn we morgen meteen op plek van bestemming.
We hebben super genoten van deze dag.

• 26 Juni 2018 - 04:53

Mariska :

Fijn om te lezen hoe jullie genieten.
    Kusjes van ons

• 26 Juni 2018 - 13:50

Richard:

Leuk hoe jullie de vakantie beleven.
    geniet er nog maar even van want thuis wacht de werkelijkheid je in ZWolle wel weer op. HAHAHAHAAAA
    nog veel plezier en een fijne vakantie