1ste dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu 1ste dag - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

1ste dag

16 Juni 2018 | Verenigde Staten, New York

Hallo
Zo de eerste dag zit er op. We waren om half 4 geland op JFK. Maar dan moet je door de douane, nou dan is het wachten en wachten en wachten. Eindelijk waren we om 7 uur door de douane en kon de transfer gebeld worden. Al met al waren we om 8 uur in het hotel. Het is een mooie kamer en we Zitten 16 hoog.
Vanavond hebben we nog even rond gekeken in Manhattan.
We hebben het lampje nu echt wel uit en gaan slapen.

• 16 Juni 2018 - 05:38

Dennis Simone Luc Mika:

Hallo Gerard en Sienie,

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, en wat hebben jullie lang moeten wachten. Nu maar even goed bijkomen van de reis!

Enjoy New York!

Liefs
    Dennis Simone Luc Mika

• 16 Juni 2018 - 07:44

Bas Mariska Elyne Dion :

Pff wat lang wachten zeg.
    Heerlijk genieten van jullie vakantie.

• 16 Juni 2018 - 08:45

Erik:

Moi dat heeft lang geduurd bij douane nou genieten van de mooie reis heel veel plezier gr Fam Scheven uut Ter Apel

• 16 Juni 2018 - 17:33

Chris En Foka:

Hallo Gerard en Sienie,
    Wij vinden het al knap dat jullie New York gehaald hebben,ws waren wij al verdwaald op Heathrow.'s Avonds na achten naar Manhattan? Jullie durven wel hoor. Wij zouden denken gevaarlijk gebied of we willen nu eindelijk wel eens slapen. En waarom nog naar de tandarts vlak voor vertrek? Dat zou ons alleen al buikpijn bezorgen. In ieder geval opgelucht dat jullie er zijn en veel plezier op jullie verdere reis.

• 16 Juni 2018 - 21:45

Gerrie, Anna En Lana:

Hoi,
    Dat is wel heel lang wachten, wij hebben ongeveer 1 uur gewacht bij de douane.
    Veel plezier in New York.