Onderweg naar Orlando, met Verschillende stops - Reisverslag uit Shebandowan, Canada van gerardsienie - WaarBenJij.nu Onderweg naar Orlando, met Verschillende stops - Reisverslag uit Shebandowan, Canada van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Orlando, met Verschillende stops

03 Juli 2018 | Canada, Shebandowan

Zo vandaag gaat het laatste stuk van onze super reis beginnen. We gaan vanaf Key West naar Orlando. We zijn vanmorgen vroeg weer vertrokken en de terugreis naar Miami begonnen. We waren mooi op tijd in Miami. Wat een grote stad met vele wolkenkrabbers, niet normaal. En zo giga druk en heel veel wegen , boven, naast en onder elkaar. Je weet niet waar je moet kijken. We wilden graag naar de beach, maar er was geen door komen aan. Daarom zijn we iets verder gereden naar Fort Lauerdale. Hier is het lang niet zo druk en al gauw stonden we op het strand. Wauw dit was echt heel mooi.
Hier hebben we wat gewandeld en nog even een aantal winkeltjes in geweest. Daarna Ijn we door gereden naar Delray beach, waar we op een camping staan. Morgen verder naar Orlando waar we de laatste 2 nachten staan.

• 03 Juli 2018 - 20:53

Krookies:

Bijzonder hoe snel jullie reis is verlopen. Mooi om te lezen hoe jullie genieten.
    De kids krijgen heimwee. Heimwee naar hun opa en oma.
    Ze hebben veel beleefd en meegemaakt.
    Geniet nog maar even heerlijk van Orlando