Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Orlando

04 Juli 2018 | Verenigde Staten, Orlando

We hebben maar besloten om niet naar Disney te gaan. De entree is O duur, dat we het eigenlijk wel zonde vinden van ons geld. Je bent voor 1 dag meer dan 300€ kwijt. En dan komt alles er nog overheen, want je mag niets mee het park in. We zijn vanmorgen even naar de winkel gewandeld en de laatste boodschappen voor de terugreis gehaald. Daarna heerlijk op d camping koffie gedronken en wat gekletst. Tegen 11 uur kwam er een onweerstoring over. Wat een water viel er weer naar beneden. In de regen tijd hebben we maar gegeten en de koffer ingepakt. Zo hebben we toch een lekkere rustdag, voor de reis terug. Morgen tegen 10 uur willen we bij roadbeer zijn om de camper weer in te leveren.
Vanavond nog even vuurwerk kijken, het is Independence day.
Af en toe komen de eerste knallen al.

• 05 Juli 2018 - 05:04

Krookies:

Een rustige dag om je geestelijk voor te bereiden op de lange terugreis is ook erg fijn.
    Wij gaan nog een paar weekjes knallen en dan heerlijk genieten van alles mag en niks moet