Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Orlando

04 Juli 2018 | Verenigde Staten, Orlando

Vandaag zijn we naar Orlando gereden. Hier blijven we onze 2 laatste dagen. De camping ligt vlakbij de themaparken en bij het inleveradres van roadbeer, waar we de camper moeten inleveren. De luchtvochtigheid is iets minder geworden, dus het is niet meer zo zweterig buiten. Vandaag zijn we voor de laatste keer naar de walmart geweest, dit is een winkel waar je alles kunt kopen. We waren lekker vroeg op d camping, dus even relaxen van middag. Morgen willen we graag naar Disney World, maar we kunnen niet echt vinden wat het kost. We wachten morgen maar even af. We gaan morgen nog even genieten en dan 2 reisdagen voor de boeg. Morgen is het Independence day. We zijn benieuwd wat we zullen meemaken daar van. S,avonds is er vuurwerk aan de andere kant van het meer.

• 04 Juli 2018 - 05:24

Krookies:

O gaaf. Dat vuurwerk is vast prachtig.

• 04 Juli 2018 - 17:51

Dennis, Simone, Luc En Mika:

Geniet nog even van jullie laatste dagen daar. Doe Mickey de groeten als jullie hem zien.

Groetjes van ons.