Key west - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu Key west - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van gerardsienie - WaarBenJij.nu

Key west

02 Juli 2018 | Verenigde Staten, Key West

Vanmorgen zijn we naar key west gereden. Dit is het meest zuidelijkste puntje van Amerika. Hier ligt Cuba maar 90 Miles vandaan. Je voelt je in een andere wereld, zo tropisch is het hier. We zijn naar old town gereden, wauw wat is het daar mooi. Hele mooie victoriaansche huizen in verschillende kleuren. Hele gezellige barretjes en restaurantjes. We zijn de Duval street doorgelopen en naar het lighthouse met vuurtoren. Ook nog even naar het huis van Ernst Hemmingway geweest. Zo gezellig allemaal. Nu heerlijk op de camping met de beentjes omhoog. Ook heerlijk relaxed.

• 02 Juli 2018 - 05:31

Krookies:

Bijzonder hè hoe een ander land toch zoveel invloeden kan geven.
    Jullie lopen en rijden wat af deze vakantie. Geniet nog maar lekker.
    Tot snel

• 02 Juli 2018 - 10:06

Richard:

Leuk dat jullie het zo mooi vinden allemaal.
    Geniet er nog maar van. (niet te veel met de beentjes omhoog Gerard)